Video UMSDT 2012

Aquí podéis ver el vídeo montado de la UMSDT 2012 (Ultra mallorca Serra de tramuntana), que tuvo lugar el pasado abril. Caminos de Mallorca tuvo la oportunidad de asistir como seguidor de algunos corredores y hay que dar la enhorabuena a todos los participantes así como a los organizadores ya que han demostrado que cada día lo hacen mejor. El año que viene quizás se repita una entrada similar pero desde el punto de vista del corredor, ya me entendéis. Disfrutad del vídeo y de la maravillosas montañas que tenemos.

Aquí también podéis ver la galería de fotos de colaboradores. Galería fotográfica umsdt 2012

5 comentarios:

Gerard dijo...

molt bo el video, fa venir ganes de tornar-hi, l'any que ve l'ultra si tot va bé!! Pobre de tu que no hi participis eh, a la trail o a l'ultra, a la que vulguis, però pooobre de tu que nooo!! :D

jagr dijo...

Pots comptar sense dubte, encara que de moment només penso en la trail i començar a entrenar ja en quant em recuperi de la sobrecárrega que tinc al popliteo.

p3 dijo...

Jagr, m'apunt ... si puc, encara arrosec lo des turmell, ja te contaré, dimart traumatòleg :-/

Molt bona sa crònica, i molt currada sa UEP !

salut !

jagr dijo...

Ostia no reconec aquest nick de p3, ets en Pere? Crec que per lo del turmell i el UEP crec que sí jejeje a veure quan fem una sortideta que jo ja començo a entrenar una altra vegada, ja estic casi del tot recuerat del genoll.

p3 dijo...

Haure d'esperar, sigo renqueando ...

Never surrender my friend !